Cookies




Samsung DCB-H360R decoder problemen (vervolg)

27 november 2006 11:22 door Hans Wind

Samsung DCB-H360R Geruime tijd geleden meldden we al de problemen met de Samsung DCB-H360R decoder en helaas ontvangen we nog dagelijks klachten over het feit dat zelfs na de laatste firmware update de problemen zeker nog niet zijn opgelost. Veel mensen betalen voor een duur HD abonnement en zijn nog niet in staat om zonder problemen HDTV te ontvangen met hun de Samsung DCB-H360 decoder.

Afgelopen zaterdag kwam het Samsung DCB-H360R probleem ook weer eens aan de orde bij het VARA consumenten programma Kassa. Zappen lijkt na de laatste update wat sneller te gaan en vastloop problemen lijken ook opgelost maar de problemen met de HDMI verbinding zijn nog steeds niet opgelost, hierbij is vooral de geluidsweergave nog vaak een probleem.


In de uitzending beloofde Erwin van der Valk, Marketing Manager bij Samsung dat de problemen nu definitief zullen worden opgelost en dat de bezitters van dit apparaat die nog problemen hebben vanaf vandaag het telefoonnummer 0800-0231919 (gratis) kunnen bellen. Via deze speciale helpdesk wordt eerst geprobeerd om via een aantal stappen de problemen telefonisch op te lossen. Wanneer dat niet lukt zal een monteur langskomen om het probleem uit de wereld te helpen.

Een filmpje uit het Kassa programma kunt u bekijken op de Kassa Website.

Update: Een recente test van deze decoder kunt u lezen in ons artikel Samsung DCB-H360R HD decoder test

Samsung DCB-H360R prijs vergelijking ( zwarte uitvoering )

Samsung DCB-H360RS prijs vergelijking (zilvergrijze uitvoering )